מחיקת רישום פלילי

לייעוץ ראשוני חינם התקשרו 054-3199100

טופס יצירת קשר:

 

מחיקת רישום פלילי

רישום פלילי הוא רישום במאגר הממוחשב של משטרת ישראל בו מפורטים כל ההליכים המשטרתיים ומשפטיים אשר מתנהלים או התנהלו כנגד האזרח.

חשוב לציין, כי גם אם הליך כזה או אחר הגיע לסיומו, הרישום לגבי אותו הליך יוותר במאגר ויהווה חלק מרישומו הפלילי של האזרח, דבר אשר יכול ויפגע בקבלת אותו האזרח למקום עבודה מסוים, כאשר בטרם קבלתו, נדרש האזרח להציג בפני מעבידו רישום פלילי מעודכן.

אזרח אשר מעוניין "לנקות" את עברו הפלילי רשאי להגיש בקשה למחיקת רישום פלילי למשטרת ישראל, או להגיש בקשה לפרקליטות על שינוי עילת סגירת התיק לעילת "חוסר אשמה" ובכך לגרום למחיקתו של התיק מרישום הפלילי. דרך נוספת להגשת בקשה למחיקת רישום פלילי בתיקים בהם הורשע האזרח בעבר הנה פניה בבקשת חנינה לנשיא המדינה.

משרדנו לאורך השנים עסק ועוסק במאות תיקי מחיקת רישום פלילי.  חשוב לציין כי לאור הנסיון הרב שלנו אנו דואגים למצות את כל האפשריות העומדות לרשתינו על מנת שהלקוח יוכל לחזור ולקבל את כל הזכויות ככל האדם מן השורה. לא פעם נתקלנו בלקוחות סקפטים אשר חששו מתהליך זה וצוות משרדנו הוכיח  לאחר בדיקה קפדנית של החוק כי פעולת מחיקת רישום פלילי אפשרית.  

פגישת ייעוץ ללא התחייבות
אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ללא התחייבות! בפגישה נאסוף את כל המידע שברשותך על מנת שנוכל לייעץ לך על כל האפשריות העומדות ברשותך ובאיזו דרך הכי נכון לך לפעול על מנת להגיע לתוצאה ראויה
בניית אסטרטגית טיפול בתיק
החלטת להיעזר בשרותנו ? בחרת נכון... זהו שלב החשוב ביותר בו אנו בונים את אסטרטגית הטיפול בתיק הכולל בחינת כל האפשריות והדרכים שבהם ניתן לפעול על מנת להגיע ליעד או התוצאה הרצויה עבורך.
ניהול וליווי התיק
אחד היתרונות הבולטים אצלנו הוא היחס האישי בו אנו מנהלים כל תיק קטן כגדול המתבטא במתן ללקוח הסברים מופרטים ועידכונים בכל שלבי ההתקדמות התיק עד הגעה ליעד או לתוצאה
הקודם
הבא

לקוחות מספרים

שיתוף ב email
שיתוף ב odnoklassniki
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ייעוץ ראשוני ללא התחחיבות!

אנו זמינים בשבילך לכל שאלה קטנה כגדולה

פרטי התקשרות

נייד

0543199100

טלפון

03-6399339​

כתובתינו

רחוב מצדה 7 , מגדל B.S.R 4 ​ בני ברק

לייעוץ ראשוני חינם התקשרו עכשיו 054-3199100

WhatsApp chat
דילוג לתוכן