ייצוג נפגעי עבירה

לייעוץ ראשוני חינם התקשרו 054-3199100

טופס יצירת קשר:

 

ייצוג נפגעי עבירה

בשנת 2001 חוקק חוק זכויות נפגעי העבירה אשר מעניק לנפגע עבירה מעמד וזכויות בהליך הפלילי. החוק קובע רשימת זכויות המגיעות להם כקורבנות העבירה בהליך הפלילי אשר מתנהל שנגד הפוגע.

בין אותן הזכיות נמנות זכות עיון בכתב אישום, זכות לקבלת מידע בהליך הפלילי כנגד הפוגע, זכות למסירת הצהרה לתובע בדבר נזקים שנגרמו כתוצאה מעבירות פליליות שבוצעו נגד הנפגע, זכות לא' מסירת פרטים אישיים בעבירות מין ואלימות, זכות להבעת עמדה לפני קבלת הסדר טיעון, זכות לערר על החלטת התביעה לסגור את התיק ועוד זכויות נוספות חשובות.

במדינת ישראל  הצדדים להליכים פליליים הינם מדינת ישראל מצד אחד ונאשם מצד שני, כאשר לנפגע עבירה אין כשלעצמו מעמד בהליכים מסוג זה, משום כך ברוב המקרים נפגע עבירה לא מודע כלל לכל שמתרחש בהליך הפלילי, כמו גם לזכויותיו שמגיעות לו במהלך ניהול התיק בבית משפט.

משרדינו מעניק ייצוג מלא גם במסגרת הליך הפלילי כולו וגם במסגרת הגשת תביעה נזיקית כנגד הפוגע עם סיום הליך הפלילי.

פגישת ייעוץ ללא התחייבות
אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ללא התחייבות! בפגישה נאסוף את כל המידע שברשותך על מנת שנוכל לייעץ לך על כל האפשריות העומדות ברשותך ובאיזו דרך הכי נכון לך לפעול על מנת להגיע לתוצאה ראויה
בניית אסטרטגית טיפול בתיק
החלטת להיעזר בשרותנו ? בחרת נכון... זהו שלב החשוב ביותר בו אנו בונים את אסטרטגית הטיפול בתיק הכולל בחינת כל האפשריות והדרכים שבהם ניתן לפעול על מנת להגיע ליעד או התוצאה הרצויה עבורך.
ניהול וליווי התיק
אחד היתרונות הבולטים אצלנו הוא היחס האישי בו אנו מנהלים כל תיק קטן כגדול המתבטא במתן ללקוח הסברים מופרטים ועידכונים בכל שלבי ההתקדמות התיק עד הגעה ליעד או לתוצאה
הקודם
הבא
שיתוף ב email
שיתוף ב odnoklassniki
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ייעוץ ראשוני ללא התחחיבות!

אנו זמינים בשבילך לכל שאלה קטנה כגדולה

פרטי התקשרות

נייד

0543199100

טלפון

03-6399339​

כתובתינו

רחוב מצדה 7 , מגדל B.S.R 4 ​ בני ברק

לייעוץ ראשוני חינם התקשרו עכשיו 054-3199100

WhatsApp chat
דילוג לתוכן